Análisis de la comunicación: insights y soluciones desde PROA

Análisis

Desde estrategias innovadoras hasta soluciones prácticas, nuestro objetivo es proporcionarte las herramientas y el entendimiento para superar cualquier obstáculo en el camino hacia el éxito en comunicación.

Brand purpose communication

Communications on brands purpose plays a role more important than ever in a company’s reputation. In this matter, Pilar Larrea, former Campofrío’s Communications Manager, explains the significance of this issue and what should be the company’s purpose.

Pilar Larrea’s Quotes

“Having a purpose is the reason for existence for a company or a brand. It must be something that intrinsically connects with your product or service and what it brings and benefits to society».

«The cause or the purpose the company chooses has to be simple and relevant. The communication of this purpose should be done constantly and creatively in a coherent and consistent manner to acquire full credibility and legitimacy”.

“A Communication Manager should be able to foresee the trends and listen to their environment, he or she must pay attention to the expectations of his/her interest groups, as it is an opportunity to work with them as partners”.

Compartir:

Actualidad

Otras publicaciones

Ana Matarranz: «La atracción y fidelización del talento es un tema central para comités de dirección y consejos de administración”
Ana Matarranz, directora general de Howden People y Compensa Capital Humano, la consultora tecnológica de...
Luis Barreda: El reto de aterrizar la comunicación del sector aeronaútico
La industria aeronáutica española es, sin duda, un ejemplo de resiliencia empresarial. Especialmente tras haber sido capaz...
PROA Comunicación se sitúa entre las mejores consultoras de comunicación en España
La consultora PROA Comunicación se sitúa ya entre las mejores consultoras de comunicación en España,...

¿Quieres descubrir nuestras últimas novedades?

Suscríbete a nuestra Newsletter

Nuestro trabajo